Wednesday, September 2, 2015

မရီး

က်ေနာ္အကို တစ္ေယာက္ သေဘၤာမွာ မထမတန္း အရာရွိ(Chief Officer) ျဖစ္ေတာ့ အသက္က ၃၀ ေရာက္ၿပီ၊
လုပ္ရည္ကိုင္ရည္နဲ႔ ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈကရွိေနေတာ့ သေဘၤာသားျဖစ္ကတည္းက လိုက္ရတဲ့ သေဘၤာ၊
ကုန္းေပၚအမ်ားဆံုးေနရမွ ၃ လေလာက္ပဲ၊ သေဘၤာအရာရိွျဖစ္ေတာ့ ညီျဖစ္တဲ့က်ေနာ္ကပ ဲ
သူငယ္ခ်င္းေကာင္မေလးေတြနဲ႔ ေတြ႔ေပးၿပီး ေလွာ္ေပးလိုက္တာ သူငယ္ခ်င္းထဲက မိႏွင္းနဲ႔
အိမ္ေထာင္က်ေလေရာ၊ မဂၤလာေဆာင္ၿပီး ကြန္ဒိုတစ္ခုမွာ အခန္းဝယ္လို႔ သီးသန္႔ေနၾကတယ္ေလ၊ အကိုနဲ႔
ယူလိုက္လ ို႔ မရီးသာျဖစ္လာတယ္၊ က်ေနာ္တို႔က သူငယ္ခ်င္းလို႔ပ ဲ ေပါင္းသင္းခဲ့တာၾကာခဲ့ေတာ့၊ မရီးလ ို
ေလးစားၾကည့္လို႔က ို မရ၊ သူက ေျပာင္သလိုေနာက္သလိုန ဲ႔က်ေနာ္က ို လာေဟာက္ေသးတာ က်ေနာ္ကလ ဲ
ဂရုမစိုက္၊
အကို သေဘၤာက ျပန္ဆင္းလာၿပီး ရန္ကုန္မွာ နားေနတ ဲ့အခ်ိန္ဆိုလ ဲ က်ေနာ္က သူတို႔အိမ္က ို
အဝင္အထြက္မပ်က္၊ အေမအိမ္မွာ အိပ္လိုက္ သူတို႔အိမ္မွာ သြားအိပ္လိုက္နဲ႔၊ အထူးသျဖင့္ အရက္ေသာက္ၿပီးရင္
အကိုတို႔အိမ္မွာ အိပ္ခန္းပိုေတြက ရွိေနေတာ့ ဝင္ေခြေနေရာ၊ အကိုအလဲ အိမ္မွာ လူေအး၊ အိမ္မွာရွိေနရင္
စာအုပ္ေတြဖက္ၿပီး တစ္ေယာက္ထ ဲ ၿငိမ့္ေနတတ္တာ၊ က်ေနာ္ကိုလ ဲ သူ႔ထက္အငယ္ဆိုေတာ ့ဘာမွမေျပာ၊
သူ႔မိန္းမန ဲ႔က်ေနာ္ကလ ဲ သူငယ္ခ်င္းေတြဆိုေတာ ့က်ေနာ္ကေတာ ့အိမ္က ို ဝင္ခ်င္သလိုဝင ္ထြက္ခ်င္သလိုထြက္၊
အိမ္ေသာ့ အပိုတစ္ေခ်ာင္းေတာင္ က်ေနာ္ကို ေပးထားရတဲ့အထိပဲ၊ သေဘၤာျပန္တက္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ေတာ့
အကိုက က်ေနာ္က ို အထူးမွာတယ္၊ သူ႔မိန္းမက ို ဂရုစိုက္ေပးဖို႔ရယ ္အိမ္မွာ သြားေနေပးဖို႔ရယ္ေပါ့၊ က်ေနာ္စိတ္ထ ဲ
အကိုရဲ႕ အိမ္ထက္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ အိမ္လို႔သာ စိတ္ထဲမွာ ထင္ေနမိခဲ့တယ္၊
ဒီေကာင္မကလ ဲ အိမ္ေထာင္က်ေတာ့မွာ အေနအထိုင္ကလ ဲ ပိုပတ္စက္လာတယ္၊ သူတ ို႔ အိမ္ထဲ
က်ေနာ္ရွိေနတာေတာင္ ႏို႔ႏွစ္လံုး တရမ္းရမ္းနဲ႔ အတြင္းခံမဝတ္ပဲေနတတ္တာ၊ သူငယ္ခ်င္းဘဝတုန္းက
အေပၚယံေလာက္ပ ဲ ေတြ႔ဖူးခဲ့တာ၊ အခုေတာ ့ ႏိွ႔ႏွစ္လုံးကလို ဲ အကၤ် လီ ည္ပင္းေပါက္ထဲကလည္း ျမင္ဖူးခဲ့ရၿပီ၊
ေအာက္စလြတ္ေနတာလ ဲ အခါခါရယ္၊ အစ္ကိုရိွေနတုန္းက ပုံစံအတိုင္းပဲ၊ အကိုက အရာရိွျဖစ္လာေတာ ့၆
လတစ္ခါေလာက္ ျပန္လာတတ္တယ္၊ ၂ လေလာက္နားၿပီးရင္ ျပန္တက္ရေရာ၊ သူ႔ေယာကၤ်ား က်ေနာ္အစ္ကို
မရိွရင ္အိမ္မွာ တစ္ေယာက္တည္းေနရတာ ပ်င္းလ႔ဆို ိုၿပီး က်ေနာ္သြားတဲ့ေနရာေတ ြ ေလွ်ာက္လိုက္ခ်င္ေနတာ၊
က်ေနာ္ကေတာ့ မေခၚဖူး၊ သူက သူငယ္ခ်င္းဆိုေပမယ့္ အရင္လိုမွမဟုတ္တာ၊ အိမ္ေထာင္သည္ေလ၊ ေနာက္ၿပီး
က်ေနာ္တို႔က အသက္တူေတြဆိုေတာ့ ပတ္ဝန္းက်င္ကိုလဲ သတိထားရေသးတာ၊
ဒီလိုန ဲ႔ ၂ ႏွစ္ေလာက္ၾကာေတာ ့သူတို႔လင္မယား ခေလးကလဲမရေသး၊ မိႏွင္းကလ ဲ အပ်ိဳလုပ္ေကာင္းတုန္း၊
က်ေနာ္လ ဲ မိႏွင္းက ို မ်က္စိေနာက္လာေတာ ့ "နင္တို႔လင္မယား ခေလးမယူေသးဘ ဲ ဘာလုပ္ေနၾကတာတုန္း"
လို႔ေမးလိုက္ေတာ့ "ဟဲ့ေကာင္ ခေလးက မရေသးတာဟ…ငါလည္း ဘာမွ တားမထား…နင္အကိုလည္း
ျပန္ေရာက္တဲ့ ႏွစ္လလုံးႀကိဳးစားတာပ…ဲ .လူလည္း လွ်ာကိုထြက္ေရာပ"ဲ လု႔ ိ ျပန္ေအာ္တာေပါ့၊ က်ေနာ္လည္း
ရယ္ခ်င္စိတ္ကျဖစ္သြားၿပီး "နင္တို႔က အေပါက္ေရာ တည့္ေအာင္လုပ္ၾကရဲ႕လား" ျပန္ေအာ္ၿပီး က်ေနာ္လည္း
သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ဘီယာေသာက္ဖို႔ လစ္သြားေရာ၊ အိမ္ခန္းတံခါးကို မိႏွင္းက လိုက္ပိတ္ရင္း "မသာေကာင္
နင္ညျပန္လာရင ္ဘယ္အေပါက္က ို နင့္အကိုလုပ္လည္း ျပမယ္" လ ို ျပန္ခံပက္တာေပါ့၊ က်ေနာ္လ ဲ တစ္ဟားဟား
နဲ႔ ရယ္ရင္း အျပင္ထြက္သြားခဲ့တယ္ေလ၊
ဒီလိုေတ ြ ေျပာၾကတာကေတာ ့က်ေနာ္တို႔ေတြမွာ မထူျခားဘူး၊ သူငယ္ခ်င္းေတ ြ ဘဝကတည္းက လစ္လို႔ကေတာ ့
အခ်င္းခ်င္းက ေဆာ္ေနၾကေလ၊ ညေရာက္ေတာ့ ၁၀ နာရီေလာက္မွာ က်ေနာ္အိမ္ျပန္လာတယ္၊
ဘီယာေသာကရ္ တာလ ဲ ဒီေန႔ပိုၿပီး ခါးေနသလိုလို၊ အတူေသာက္တ ဲ့ ဝိုင္းထ ဲ အရက္ေသာက္တ ဲ့သူကရိွေနေတာ ့
က်ေနာ ္အေပါ့သြားတုန္း ဟိုေကာင္ေတ ြ က်ေနာ္ဘီယာခြက္ထဲ အရက္ေတြမ်ား ေရာထားသလားမသိ၊ က်ေနာ္တ ို႔
အခ်င္းခ်င္းကလ ဲ သိပ္စိတ္မခ်ရ လစ္ရင ္တီးၾကတာပဲ၊ တစ္ခါတေလ ခ်ိန္းတာေနာက္က်ရင ္အရက္ကို
ေရမေရာရပဲ ႏွစ္ခြက္ေလာက္ အျပစ္ေပးတဲ့ သေဘာနဲ႔ ေသာက္ရေသးတာ၊ အခုေတာ့ အေတာ္ကို မူးေနတယ္၊
အိမ္အျပန္လမ္းမွာ ေျခေထာက္ေတြကုိတည့္ေနေအာင္ ႀကိဳးစားၿပီး လမ္းေလွ်ာက္ေနေသာ္လည္း ကိုယ္ဟာကို
ျပန္သိေနတယ္ တစ္လမ္းလံုးျပည့္ေနေတာ့မွာ၊
အိမ္ရာဝင္း ဂိတ္ေပါက္ေရာက္ေတာ့ လံုၿခံဳေရး ငနဲက ေစာ္ကားေမာ္ကားေျပာေသးတာ "ဆရာ လိုက္ပို႔ရမလား"
တဲ့၊ လမ္းေပၚက အေလနတ္ေတာ့ ေခြးက မခန္႔ေလးစားနဲ႔ ေန႔တိုင္းေတြ႕ဖူးေနတဲ့လူကို ထေဟာင္ေသးတယ္၊
ေခြးလ ဲ ေဟာင္မွာေပါ ့သူထမေဟာင္ရင ္က်ေနာ ္ ေခြးကိုတက္နင္းမိေတာ့မွာ၊ ကြန္ဒိုေအာက္ေရာက္ေတာ ့ ရိွေနတ ့ဲ
လံုၿခံဳေရးဘဲကို ဂ်ိဳၾကည့္ ၾကည့္လိုက္ေသးတာ၊ ေအာင္မယ္ ဒီေကာင္ စပ္ၿဖီးၿဖီးနဲ႔ ဓာတ္ေလွခါးခလုပ္ကို
ေျပးႏွိပ္ေပးတယ္၊ နံပါတ္ ၁၀ ခလုပ္ကိုႏွိပ္ အေပၚလဲတက္ေရာ ေခါင္းထဲမွာ တရိပ္ရိပ္နဲ႔ဗ်ာ၊ ပိုေတာင္
မူးလားသလားမသိ ေဘးက တန္းကိုကိုင္ထားရင္း အေတာ္ထိန္းေနရတယ္၊ ေရာက္ၿပီး အျပင္ထြက္လိုက္ၿပီး
အခန္းကိုေရာက္ေအာင္ တစ္ျခားသူေတြရဲ႕အခန္းေတြကို ေျခသံလံုေအာင္ ထိန္းလို႔ေလွ်ာက္ အျမန္လစ္တာေပါ့၊
က်ေနာ္ ေခြးလိုႏြားလို အရက္မူးေနတာ လူသိရင္ရွက္စရာ၊
အခန္းဝေရာက္ေတာ့ ေသာ့တံနဲ႔ ေသာ့ေပါက္ကို ထိုးေနတာ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ မတည့္ ေသာ့ခေလာက္က တံခါးကို
ထိမိၿပီး အသံပဲထြက္ေနေတာ့တာ၊ ခဏေနေတာ့ မိႏွင္းက မွန္ဘီလူးေပါက္ကေန လာေခ်ာင္းၾကည့္ၿပီး
တံခါးကိုဖြင့္ေပးလိုက္ေတာ့ အိမ္ထဲေရာက္သြားၿပီး မိႏွင္းကို "ငါမမူးေသးဘူး တံခါးဖြင့္ႏိုင္ေသးတယ္"
လို႕ေျပာလိုက္ေတာ ့ "နင္အေတာ္မူးေနတာပ"ဲ လ ို႔ ခ်ီးက်ဴးစကားေျပာေတာ့တာေလ၊ စၿပ ီကိုယ္ကမရစ္ရ
သူစရစ္ေတာ့မယ္၊ က်ေနာ္လ ဲ ေပကပ္ၿပီး "မမူးေသးဘူးေဟ…့ .နင္တို႔လို လူမလုပ္ႏိုင္ေသးတ ဲ့သူေတြအတြက ္
သင္တန္းပို႔ခ်ႏိုင္ေသးတယ္" လို႔ေျပာရင္ ထိုင္ခ်လိုက္တာ ခံုေပၚမေရာက္ ၾကမ္းျပင္ေပၚက ေကာ္ေဇာေပၚ
ေရာက္သြားေရာ၊
ေနာက္ေတာ့ မိႏွင္းက "ထမင္းစားဦးမလား..ငါလဲ ဗိုက္ဆာေနၿပီ… တစ္ေယာက္တည္း စားရမွာ ပ်င္းလို႔
နင့္ကုေိ စာင့္ေနတာ" လို႔ေျပာေတာ ့က်ေနာ္ေခါင္းၿငိမ ့္ ျပလိုက္တာေပါ့၊ က်ေနာ္မတ္တပ ္ ျပန္ထတာေတာ္ေတာ္န ႔ဲ
မရ၊ မိႏွင္းက ပြစိပြစိေျပာရင္း လာထူေတာ့မွ ရပ္ႏိုင္ေတာ့တယ္၊ က်ေနာ္လက္ေမာင္းကို သူထိန္းေပးရင္
ထမင္းစားခန္းေရာက္လာၿပီး အသင့္ခူးေပးထားတဲ့ ထမင္းပန္ကန္က ဇြန္းနဲ႔ ခရင္းကိုကိုင္လို႔ စၿပီး စားေတာ့ "ဟဲ့
ထမင္းက ို ပါးစပ္ေပါက ္တည့္ေအာင္ထည့္ေနာ ္အေပါက္မွားေနရင ္ ဗိုက္မဝပ ဲ ျဖစ္ေနေတာ့မွာ" လ ို႔
ျပန္ရိေတာ့တာ၊ နာခ်င္ေနၿပီ၊ "က ဲ ၾကည့္စမ္း ငါကေတာ ့ မီးမိွတ္ထားလ ဲ တည့္တည့္ပ"ဲ လ ို႔ ေျပာရင္း
ထမင္းစားေနတာေပါ့၊ သူကေတာ့ ၿပံဳးစိစိနဲ႔ရယ္၊ ထမင္းစားၿပီးေတာ့ က်ေနာ္ ဧည့္ခန္းက ေကာ္ေဇာ္ေပၚမွာ
သြားၿပီး လွဲၿပီးလိုက္ၿပီး သတင္းလိုင္းတစ္လိုင္းကို ၾကည့္ေနတာေပါ့၊
ခဏေနေတာ ့ မိႏွင္းလ ဲ ထမင္းစားခန္းကထြက္လာၿပီး က်ေနာ္န ဲ႔ မလွမ္းမကမ္း ေကာ္ေဇာ္ေပၚမွာ
ထိုင္ရင္းတီဗီၾကည့္ေနတယ္ေလ၊ က်ေနာ္လ ဲ စကားေျပာမလ ို႔ သူဖက္လွည့္လိုက္ေတာ ့
မူးေနတာေတြေပ်ာက္သြားၿပီး မ်က္စိက က်ယ္သြားတယ္၊ ေျခေထာက္တစ္ဖက္ကို ဒူးေထာင္လို႔ ထိုင္ေနတာ
ဝတ္ထားတဲ့ ဂါဝန္ေအာက္စက လြတ္ေနၿပီး ေပါင္တံျဖဴျဖဴၾကားမွာ အေမႊးမဲမဲနဲ႔ ဖုတ္ဖုတ္ႀကီး၊ က်ေနာ္လ ဲ ေျပာမယ ့္
စကားေတြေမ့သြားၿပီး "ဓာတ္ပုံေတ ြ ထြက္လာရင ္ ငါ့ကိုလာေပး" လ ို႔ ေျပာလိုက္ေတာ ့ မိႏွင္းက ရုတ္တရက ္ မသိ၊
"ဟ ဲ့ဘာေျပာတာလ"ဲ လ ို႔ ျပန္ေမးေတာ ့က်ေနာ္လ ဲ သူ႔ေပါင္ၾကားေနရာက ို လက္ညိွဳးထိုးျပလိုက္မိတာ၊ မိႏွင္းက
ရွက္ကိုးရွက္ကန္းနဲ႔ ျပင္ထိုင္လိုက္ၿပီး "မူးေတာ့ မူးတယ္…ဒါမ်ိဳးက် ျမင္တတ္တယ္" လို႔ျပန္ေျပာရင္း အိပ္ခန္းထဲကို
ထြက္ေျပးသြားေလေရာ၊ က်ေနာ္လ ဲ သတင္းၾကည့္ေနရင္း အိမ္ေရွ႕ခန္းမွာတင ္အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္၊
အိမ္မက္ထဲမွာေတာင္ ဝတ္မံႈေရႊရည္နဲ႔ ႏွစ္ပါးဂေဟဆက္ ဖီးလ္ေတြတက္လို႔ လိင္ကိစၥကို ျပဳက်င့္ေနၾကတာေပါ့၊
ဝတ္မံႈေရႊရည္က က်ေနာ္အေပၚကိုတက္ထိုင္ၿပီး ရင္ဘတ္ကို သူ႔လက္နဲ႔ ေထာက္ ျမင္းစီးသလိုလုပ္ေနတုန္း
မိႏွင္းကလဲ က်ေနာ္ရင္ဘတ္ကို လက္နဲ႔ ပြတ္လႈပ္ၿပီး လားႏိႈးေတာ့ က်ေနာ္လည္းႏိုးသြားခဲ့ရတယ္၊
"ေကာင္းခန္းေရာက္မွာကြာ…ဖီးလ္ငုပ္တယ္ မိႏွင္းရာ" လို႔ေျပာမိေတာ့ မိႏွင္းက "သိတယ္ေဟ့….ဧည့္ခန္းထဲမွာ
နင့္ဟာႀကီးက ထိုးထိုးေထာင္ေထာင္ ျဖစ္ေနလို႔….အိပ္ခန္းထဲသြားအိပ္" လို႔ေျပာေတာ့တာ၊ နာရီၾကည့္မိေတာ့ည
၁၁ နာရီေက်ာ္ေနၿပီ၊ အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ အခန္းထဲကို မသြားေသးဘဲ တီဗီကို ဆက္ၿပီထိုင္ၾကည့္ေနေသးတာ၊
မႏွင္းကလဲ မအိပ္ေသးဘ ဲ ဆိုဖာေပၚမွာ ထိုင္ရင္း "ေယာကၤ်ားက ို လြမ္းလိုက္တာ" လ ို႔ စေျပာေလေရာ၊
"နင္တို႔ေပးစားလို႔သာ ယူခဲ့ရတာ… သေဘၤာသားမယား ျဖစ္ရတာ လြမ္းလို႔ေသေတာ့မယ္" တဲ့၊
"ဟိုက္….မိႏွင္းတစ္ေယာက္ေတာ့ ရစ္ၿပီ…….နင္လဲႀကိဳက္လို႔ ယူခဲ့တာေလ အခုမွာ လာရစ္မေနနဲ႔" လို႔
က်ေနာ္ကျပန္ေျပာမိေတာ ့ "ရစ္တာမဟုတ္မဟုတ္ပါဘူးဟာ…. ညဆ ို အိပ္ရာထဲမွာ တစ္ေယာက္ထ ဲ
ေငါင္းစင္းစင္း ဟာတာတာနဲ႔ အိပ္လို႔ကို မေပ်ာ္လို႔ပါ" တဲ့၊ စိတ္ေလတယ္ ဘာျပန္ေျပာရမွန္းမသိ၊ သူငယ္ခ်င္းလို
ေျပာရမလား မရီးတစ္ေယာက္လို သေဘာထားၿပီး စကားေျပာရမလားမသိ၊ အေတာ္ဂြက်တဲ့ အေနအထား၊
"အိပ္ေဆးေသာက္အိပ္ဟာ" လို႔ေျပာလိုက္ေတာ့ မိႏွင္းက အထြန္႔တက္ၿပီး "ရဘူးဟ စိတ္က
အိပ္ေပ်ာ္ခ်င္တာမဟုတ ္တစ္ေယာက္ထဲ အိပ္ရတာက ို ပ်င္းေနတာ" လ ို႔ လွ်ာျပန္ရွည္ေနေတာ ့က်ေနာ္လ ဲ
အျမင္ကပ္လာၿပီး "ငါ့နဲ႔ လာအိပ္ဟာ" လို႔ တလြဲႀကီး ေျပာပစ္လိုက္မိေရာ၊
ဆက္ေျပာေနရရင ္ ဧည့္ခန္းထဲ ဆင္းရဲသားကားေတ ြ ရိုက္ျဖစ္ေတာ့မယ ္ က်ေနာ္လ ဲ ထထြက္သြားၿပီး
အိပ္ခန္းထဲကို ဝင္ခဲ့ေတာ့တယ္၊ သူကေတာ့ သူ႔စကားအတိုင္း ေငါင္းစင္းစင္းနဲ႔ ဧည့္ခန္းမွာ က်န္ခဲ့ပါေလေရာ၊
အိပ္ခန္းထေဲ ရာက္ေတာ ့က်ေနာ္လ ဲ သြားတိုက္ မ်က္ႏွာသစ ္ညဝတ္အကၤ် လီ ဲဝတ္ေနတုန္း မိႏွင္းတစ္ေယက ္
အခန္းတံခါးဖြင့္လို႔ ဝင္လိုက္လာျပန္ေရာ၊ "အိပ္ပါန႔ဲဦးဟာစကားေျပာရေအာင္ ငါပ်င္းလို႔ပါ" တဲ့၊ စၿပီ
သူငယ္ခ်င္းဘဝတုန္းက ဂ်စ္က်တဲ့ အက်င့္ေတြနဲ႔ က်ေနာ္ကို ႏွိပ္စက္ေတာ့မယ္၊ "နင္ေရာ
ရည္းစားမရေသးဘူးလား" တဲ့၊ လုပ္ၿပီ မစြံေသးတဲ့ ဂုဏ္သိကၡာကို စၿပီးေစာ္ကားၿပီ၊ "ရေသးဘူး…ငါ့ကုိ
ႀကိဳက္မယ္လူ မရွိ နင္သိရဲ႕ သားနဲ႔ လာေမးမေနနဲ႔" လို႔ ေျပာမိတယ္၊ "ေအးေလ ဒါေၾကာင့္ နင္က လြမ္းတာ
သတိရတာေတ ြ ငါျဖစ္ေနတာေတြက ို ကိုယ္ခ်င္းမ ွ မစာတတ္တာ" ေျပာရင္း မိႏွင္းကငိုသံပါလာတယ၊္
က်ေနာ္လ ဲ "ကဲေဟ ့ နင္မအိပ္ခ်င္ေသးလ ဲ ဒီအခန္းထဲမွာ အေခြၾကည့္ၾကမယ…္ .ၾကည့္မလား" လို႔ေမးလိုက္ေတာ ့
မိႏွင္းက က်ေနာ္အိပ္ခန္းထဲက အေခြသြားေရြးၿပီး DVD စက္မွာ ထည့္လို႔ ဖြင့္လိုက္တယ္၊ ရီမုဒ္ေလး ကိုင္ၿပီး
က်ေနာ္က အိပ္ရာေပၚမွာလွဲရင္း စၾကည့္၊ မိႏွင္းကလည္း က်ေနာ္ကုတင္ေပၚမွာ လာထိုင္ရင္း စၾကည့္မိေတာ့
Drama ကားေတြပ ဲ ပါတဲ့အေခြ၊ ေသၿပ ီဟိုခန္းဒီအခန္းေတြက ပါေတာ့မယ္၊ က်ေနာ္လ ဲ သူ႔က ို အျမန္ပ ဲ "ဟ ဲ့
အဲဒါခေလးၾကည့္လို႔မရတဲ့ ကားေတြဟ" ေျပာမိေတာ့ မိႏွင္းက "ငါက ခေလးမွ မဟုတ္တာ ၾကည့္မယ္" လုိ႔
ဆိုလာေတာ ့က်ေနာ္လ ဲ စိတ္ခ်ဥ္ေပါက္သြားၿပီး ၾကည့္ဟာလ႔ ို ေျပာၿပီး ခုတင္ေပၚမွာ ေျပာင္းျပန္လ ွဲ
သူထိုင္ေနတဲ့ေနရာမွာ ေခါင္းအံုးေလးခ်လို႔ စၾကည့္တာေပါ့၊ ေတြ႔ပါၿပီ ကားစလို႔ ၁၅ မိနစ္ေက်ာ္ရယ္၊ မင္းသားနဲ႔
မင္းသမီးရဲ႕ အိပ္ရာခန္း၊ သူကလ ဲ က်န္ေနတ ဲ႔ ေခါင္းအုံးတစ္လုံးက ို ယူၿပီး က်ေနာ္ေဘးမွာ လွဲၿပီး
ဝမ္းလ်ားေမွာက္လို႔ အတူၾကည့္ေနေတာ့တာ၊
မိႏွင္းတစ္ေယာက္ မ်က္လံုးေလးျပဴးသက္ပ်င္းေလးေတြခ်လို႔ ၾကည့္ေနေတာ့တာေလ၊ က်ေနာ္လဲ သူ႔ကို
စကားစလို႔ "အဲဒီအခန္းေတြေၾကာင့္ မၾကည့္နဲ႔လို႔ ေျပာတာဟ" ေျပာလိုက္ေတာ့ သူက "မိုက္တယ္ဟ" တဲ့၊
အေခြက NC-17 ရယ္ ေကာင္းခန္းေတြက ဆက္တိုက္လာတာ၊ ၾကာလာေတာ့ မိႏွင္းတစ္ေယာက္ေမွာက္ခံုကေန
ေဘးတေစာင္း လွဲလို႔ၾကည့္ရင္း က်ေနာ္ေပါင္ကိုေတာင္ လာခြထားေသးတာ၊ က်ေနာ္လ ဲ ၾကည့္ၿပီးသားဆိုေတာ ့
အိပ္ခ်င္လာၿပီ၊ ေမွာက္ခုန္ေလးပ ဲ ေခါင္းအုံးေပၚမွာ မ်က္စိမိွတ္ထားရင္း အိပ္ၿပီေပါ့၊ ႀကိဳးစားၿပီးသာ အိပ္ေနတာ
ေဘးမွာလူတစ္ေယာက္က ရိွေနေတာ ့ ႏိုးတဝက ္အိပ္တဝက္ရယ၊္ မိႏွင္းကလ ဲ က်ေနာ္က ို အိပ္ေပ်ာ္မခံ၊
ေတာ္ၾကာ ကိုယ္လုံးကို လက္န ဲ႔လာပုတ္လိုက္၊ ေျခေထာက္နဲ႔ခြလိုက္န ဲ႔ မ်က္စိဖြင့္ၾကည့္ေတာ့လ ဲ ဇာတ္လမ္းက ို
အၾကည့္မပ်က္ဘူး
အရက္ကလ ဲ မူးထား အိပ္ကလ ဲ အိပ္ခ်င္ေနေတာ ့လူက အူေၾကာင္ေၾကာင္ေတာင ္ ျဖစ္လာၿပီ၊ က်ေနာ္လ ဲ
စိတ္တိုလာၿပီး "အိပ္ေတာမ့ ယ္ဟာ" လို႔ေျပာလိုက္ေတာ ့ "အိပ္ေပါ ့ ငါလည္းဒီမွာပ ဲ အိပ္ေတာ့မယ"္ ဆိုေတာ ့
ေမွးစင္းေနတ ဲ့က်ေနာ္ရဲ႕ မ်က္လုံးက ျပဴးသြားေတာ့တယ္၊ က်ေနာ္လ ဲ ေျခရင္းကေန ေခါင္းရင္းက ို ေျပာင္းၿပီး
အတည့္အိပ္လိုက္ေတာ ့သူကလည္းက်ေနာ္လိုပ ဲ ေနရာလိုက္ေျပာင္းၿပီး ေနရာလိုက္ေျပာင္းလို႔ က်ေနာ္ေဘးက ို
ဝင္ေခြေတာ့တာ၊ စက္ေတြက ို ရီမုဒ္နဲ႔ေတာင ္ ပိတ္လိုက္ေသး၊ အခန္းထဲမွာ ေမွာင္သြားေတာ ့က်ေနာ္စိတ္ေတြလ ဲ
တစ္မ်ိဳးျဖစ္လာတယ္၊ ေဘးခ်င္းယွဥ္ၿပီး ပူးပူးကပ္ကပ္ျဖစ္ေနတာကိုး၊ ေနာက္ေတာ့ မိႏွင္းက က်ေနာ္ကိုခြလို႔
နားရြက္နားကပ္ၿပီး "ငါဆာေနတယ္ဟာ" တဲ့၊ "ဟာ ဒီအခ်ိန္ေရာက္မွပ ဲ ဆာရင္လည္း မီးဖိုထ ဲ သြားစားဟာ
အိပ္ေတာ့မယ္" လို႔ က်ေနာ္ကျပန္ေျပာလိုက္ေတာ့၊ က်ေနာ္ကို "ငပိန္း နင္ဒါေၾကာင့္ ရည္းစားေတာင္ မရတာ
နည္းေသး" လို႔ေျပာရင္း က်ေနာ္ကိုယ္ေပၚကို တက္ခြေတာ့ေပါ့၊
သြားၿပီ၊ ေခါင္းထဲမွာ မီးေတြပြင့္သြားၿပီး အသိစိတ္ေတြ ေပ်ာက္သြားၿပီ၊ အိပ္ေနတာကေန ဝုန္းခနဲထ၊ သူရဲ႕
အကၤ် ီကိုခၽြတ္၊ သူကလဲ က်ေနာ္အကၤ် ီကို ျပန္ခၽြတ္၊ ႏွခမ္းခ်င္းစနမ္းမိလိုက္တာ၊ ရင္သားေတြအထိပဲ၊
သတိမထားမိလို႔ မသိခဲ့တာ မိႏွင္းလဲ ပစၥည္းရွိလူတန္းစားဆိုတာ အခုမွ သိေတာ့တယ္၊ ေနာက္ေတာ့ မိႏွင္းကို
ခုတင္ေပၚလွဲခ်လိုက္ၿပီး လံုခ်ည္ကို ဆြဲခၽြတ္လိုက္ေတာ့ ပိပိကို လက္နဲ႔ အုပ္ထားေသးတယ္ေလ၊ အုပ္ပေစ
က်ေနာ္လ ဲ သူေပါင္ၾကားဝင္ၿပီး အုပ္ထားတ ဲ့လက္ကို က်ေနာ္ရဲ႕ မာေတာင္ေနတ ဲ့လိင္တံန ဲ႔ထိုးေပးလိုက္တာ
မိႏွင္းလက္က လိင္တံကို ကိုင္ၿပီး ပိပိအဝကို ေတ့ေပးရေရာေလ၊ စိုရႊဲေနတဲ့ ပိပိထဲက အရည္ေတြက
အျပင္ကိုေတာင္ စိမ့္ထြက္ေနတာ၊ ခေလးမေမြးဖူးေသးတဲ့ ပိပိ၊ လိင္ဆက္ဆံခဲ့ရတဲ့ အႀကိမ္ရည္ နည္းေသးတဲ့ ပိပိ
အဝက်ဥ္းလို႔ စီးၿပီးက်ပ္ေနတုန္းပဲ၊
က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ဦး ဘာစကားမ ွ မေျပာမိၾကပ ဲ လိင္ကိစၥက ို အာရုံစိုက္ၿပီးလုပ္ေနတာၾကတာ၊ က်ေနာ္ကလည္း
အရက္မူးေနလို႔ထင္တယ ္ ေတာ္ေတာ္န ဲ႔ မၿပီးႏိုင္၊ မိႏွင္းလည္းပိပိထ ဲ အရည္ေတြ ခဏခဏ က်ေနပုံေပၚတယ္၊
ၾကာလာေတာ့ လိက္တံကို အထုတ္အသြင္းလုပ္လိုက္တိုင္း တဗြတ္ဗြတ္နဲ႔ အိပ္ခန္းထဲ့ အသံေတြ
ညံေနေတာ့တာေပါ့၊ မိနစ ္ ၃၀ ေလာက္ၾကာေတာ ့က်ေနာ္လ ဲ ဆီးေက်ာေတ ြ ေတာင့္တင္းလာၿပီး ၿပီးခ်င္သလိုလ ို
ျဖစ္လာေတာ ့လုပ္ေနတ ဲ့အရိွန္က ို ျမွင့္တင္လိုက္ေတာ ့ဆီးခုန္ႏွစ္ခ ုထိရုကိ ္တဲ့ အသံက တဖတ္ဖတ္န ဲ႔
က်ယ္ေလာင္စြာ ထြက္ေပၚလာေတာ့တာေပါ့၊ ပတ္လက္လွန္ၿပီး ေအာက္ကရွိေနတဲ့ မိႏွင္းရင္ ႏို႔ႏွစ္လံုးကို
လက္ႏွစ္ဖက္န ဲ႔ဆြဲလ ို႔ အားယူရင္း လိင္တံကို တစ္ဆုံးဝင္ေအာင ္ ေဆာင့္ခ်ၿပီးသြင္းေနလိုက္၊ မိႏွင္းဆီကလ ဲ
ညီးသံေတ ြ ထြက္လာေနၿပီ၊ အသံကိုႀကားရတ ဲ့က်ေနာ္လ ဲ ဖီးလ္ေတ ြ ပိုတက္လာလ ို႔ သုတ္ရည္ေတြက ို စတင ္
ပန္းထုတ္မိေတာ့တာ၊
လိင္တံကို ပိပိထဲ တစ္ဆံုးေဆာင့္သြင္း ဆီးခုန္းႏွစ္ခုကို ဖိကပ္ထားၿပီး လိင္တံထိပ္ေခါင္းက မိႏွင္းရဲ႕
သားအိပ္ေခါင္းထိပ္ကို ေတ့လို႔ က်ေနာ္ရဲ႕ သုတ္ရည္ေတြကို အားနဲ႔ ညွစ္ထုတ္လို႔ ပစ္သြင္းေနေတာ့တာေလ၊
သုန္ရညေ္ တ ြ ထြက္ေနတုန္းမွာပ ဲ က်ေနာ္ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္က မိႏွင္းေပၚ ေမွာက္ခ်လိုက္ေတာ ့ မိႏွင္းလဲ က်ေနာ္က ို
အလိုက္သင့္ ျပန္ဖက္ေပးထားတာေပါ့၊ ေနာက္ဆံုးထြက္လာတဲ့ သုတ္ရည္ တစ္စက္အထိ မိႏွင္းရဲ႕ ပိပိထဲကို
ဝင္ေရာက္သြားၿပီးမွ က်ေနာ္လဲ အာကုန္သြားလို႔ လိင္တံကို ပိပိထဲက ထုတ္ၿပီး
ေဘးကိုလွဲခ်မိလိုက္ေတာ့တယ္ေလ၊ က်ေနာ္လ ဲ အေမာေျဖေနတုန္း မိႏွင္းဆီက အသံစထြက ္လာေတာ့တယ ္
"ေကာင္းလိုက္တာဟယ္….နင္အဲဒီေလာက္ အၾကာၾကီးလုပ္ႏိုင္တာ
အခုမွ အယားေျပ အဆာေျပသြားေတာ့တယ္" လို႔ေျပာရင္း က်ေနာ္ရဲ႕ ပါးကိုနမ္းတယ္ေလ၊ က်ေနာ္လ ဲ
အစရိွအေနာင္ေနာင္ဆိုေတာ ့ ေနာက္တစ္ခ်ီေလာက္ထပ္ဆြဲဖ ို႔ ခဏ အနားယူရင္း က်ေနာ္တ ို႔ ႏွစ္ဦးစကားေတ ြ
ေျပာေနၾကတာေပါ့၊
"နင္နဲ႔ငါ အခုအခ်ိန္က စၿပီး မရီးနဲ႔မတ ္ဆိုတ ဲ့ ေတာ္စပ္ေနတာေတ ြ ေမ့လိုက္ေတာ့ဟာ" လ ို႔ မိႏွင္းက
စေျပာလာတယ္၊ "ငါ့ေယာကၤ်ားက လိင္ဆက္ဆံနင့္ေလာက္ အင္နဲ႔အားနဲ႔ မလုပ္ႏိုင္ဘူးဟ….ၿပီးေတာ့လဲ ၁၀
ခ်က္ေလာက္လုပ္ၿပီးသြားရင္ သုတ္ရည္ထြက္လို႔ၿပီးသြားတတ္ေတာ့ ငါ့မွာ တန္းလန္းႀကီး ျဖစ္က်န္ေနခဲ့ရတာ
အၿမဲတမ္းပ…ဲ .နင္အကိုကလ ဲ ရိုးခ်က္ဟာ လိင္ဆက္ဆံတယ္ဆိုတာ ငါရဲ႕ ပိပိထ ဲ သူလိင္တံထည့္ၿပီး
လုပ္တာေလာက္ပ ဲ သိတယ…္ .. တစ္ျခားနည္းလမ္းေတ ြ မသိေတာ့ဘူးထင္တယ"္ လ ို႔ ေျပာေနေတာ့၊ က်ေနာ္လ ဲ
မိႏငွ ္းတစ္ေယာက ္ဘာဂ်ာေတာင ္အမႈတ္ခံရဘူးရဲ႕လားမသိဘူး လ ို႔ ေတြးေနမိတယ္၊ "တို႔လင္မယားလ ဲ
ႏွစ္လေလာက္ေတြ႔ရတာ သူျပန္ထြက္သြားရင္ ငါအရမ္းဒုကၡေရာက္တာဟဲ့…. သူလုပ္ပံုက ငါ့ကို ဆြသြားသလို
ျဖစ္ျဖစ္သြားၿပီး တို႔လို႔တန္းလန္းနဲ႔ ၆ လေလာက္ ျပန္ေစာင့္ေနရတာ ၾကာတယ္ဟာ"
"က ဲ နင္ခ်ည္းပ ဲ စကားေတြေျပာေနေတာ့တာပ ဲ သန္႔ရွင္းေရးသြားလုပ္မယ ္လာခ"ဲ့ လို႔က်ေနာ္ကေျပာၿပီး
အိမ္ရာေပၚကေန ဆြဲခ်လိုက္ေတာ့ ႏွစ္ေယာက္သား ကိုယ္တံုးလံုးေလးနဲ႔ ေရခ်ိဳးခန္းကို ေရာက္လာေရာ၊
ေရခ်ိဳးခန္း မီးေရာင္ေအာက္ေရာက္မ ွ ၾကည့္မိတာ မိႏွင္းရဲ႕ အတြင္းသားေတ ြ အေတာ္ျဖဴဝင္းတာပဲ၊
လံုးႀကီးေပါက္လွ မဟုတ္ေပမယ့္ သူဟာနဲ႔သူ က်စ္က်စ္လစ္လစ္နဲ႔ တည္ရွိေနတာေပါ့၊ ပိပိကို မိႏွင္းတစ္ေယာက္
ေရေဆးေနတုန္းမွာ "နင့္သုတ္ရည္ေတ ြ ပိပိထဲက ျပန္ထြက္တာ အမ်ားႀကီးပ ဲ ႏွေျမာစရာႀကီး" လို႔ေျပာေတာ ့
က်ေနာ္လ ဲ ရွဴရွဴးေပါက္ေနရင္း မ်က္ႏွာက ို သူဖက္လွည့္လ ို႔ "ထပ္ျဖည့္ေပးမယ"္ လ ို႔ ေျပာမိတာေပါ့၊ ႏွစ္ဦးသား
သန္႔ရွင္းေရးလုပ္လို႔ ၿပီးေတာ့ အိပ္ရာေပၚျပန္ေရာက္လာၿပီး မိႏွင္းကို ပက္လက္လွဲခိုင္းလိုက္ၿပီး က်ေနာ္က
သူ႔အေပၚကေန ခြတက္လိုက္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ႏွခမ္းခ်င္း ျပန္စနမ္းေတာ့တာေပါ့၊
ေနာက္ေတာ့ လည္ပင္းနဲ႔ ရင္သားေတြဆီေရာက္သြားေရာ၊ ရင္သားေတြက ၃၃ ေလာက္ရွိၿပီး
ႏို႔သီးေခါင္းေလးတစ္ဖက္က အထဲကိုေတာင္ ဝင္ေနတယ္၊ က်ေနာ္လဲ ဝင္ေနတဲ့ဖက္ကို စုပ္ဆြဲလိုက္တာ
ႏို႔သီးေခါင္းက ထြက္လာေတာ့တယ္၊ ႏို႔သီးေခါင္းနဲ႔ ရင္သားႏွစ္ဖက္လံုးကို ေနရာလပ္မက်န္
လွ်ာနဲ႔နမ္းေပးေနမိတာ မိႏွင္းတစ္ေယာက္မ်က္စိေတြမွိတ္ၿပီး ဇိမ္ခံေနေတာ့တာ၊ ဝမ္းဗိုက္သားေတြကို
လွ်ာနဲ႔ပြတ္ဆြဲသြားေတာ့ ယားလို႔ထင္တယ္ ဗိုက္သားေတြလႈပ္ေနတယ္၊ မိႏွင္းရဲ႕ ဆီးခုန္ေမႊးေတြကမထူမပါးနဲ႔
ေပါင္ကို ကားလိုက္ၿပီး ပိပိကို လွ်ာနဲ႔စလွ်က္လိုက္ေတာ့ မိႏွင္းတစ္ေယာက္ "ဟဲ့ မလုပ္နဲ႔ေလ" လို႔သာ
အသံထြက္လာ ခႏၶာကိုယ္က မရုန္း၊ ပိပိမွာ ဆပ္ျပာနံ႔ေလးက ေမႊးေနေတာ့တာေပါ့၊ အေမႊးေတြကို ဖယ္ၿပီး ပိပိကို
အုပ္ေနတဲ့ ၾကြက္နားရြက္ ႏွစ္ခုကို ေဘးေရာက္ေအာင္ လွ်ာနဲ႔ ထိုးဖယ္လိုက္ၿပီး အစိနဲ႔ ပိပိအတြင္းထဲကို
ေကာင္းေကာင္းေမႊေပးလိုက္တာ မိႏွင္းတစ္ေယာက္ေခါင္းကိုေမာ့လို႔ ပါးစပ္ကိုဟလို႔ အရမ္းေကာင္းေနတဲ့ ပံုစံမ်ိဳး၊
မိႏွင္းတစ္ေယာက္ လက္ေတြက သူ႔ရင္သားေတြကိုျပန္ၿပီးပြတ္လိုက္ ညွစ္လိုက္နဲ႔ ျဖစ္ေနၿပီ၊ က်ေနာ္လဲ အစိကို
လွ်ာနဲ႔လွ်က္ေပးေနရင္း မိႏွင္းဖင္ႀကီးကေကာ့တက္လာေတာ့ ဖင္လံုးေတြကို လက္နဲ႔ ညွစ္ေပးလိုက္
ဖင္ၾကားထဲကို လက္ညိွဳးနဲ႔ ပြတ္လိုက္ ဖင္ဝကိုဆြေပးလိုက္နဲ႔ မိႏွင္းရဲ႕ ခါးက ေမြ႔ယာကေန ေျမာက္တက္ေနၿပီး
တစ္ခါတေလ မိႏွင္းလက္က က်ေနာ္ဆံပင္ကို လက္ကဆြဲဖိလို႔ ပိပိထဲကို က်ေနာ္ေခါင္းထိုးသြင္းေနတဲ့ ပံုစံ၊
ပိပိထဲကေန အရည္ေတြက အဝကေန တစ္ပြက္ပြက္နဲ႔ ေတာက္ေလွ်ာက္ ထြက္က်ေနတာ ဖင္ဝေတြေတာင္
စိုရႊဲလာခဲ့ၿပီ၊ ၾကာလာေတာ့ မိႏွင္းတစ္ေယာက္ ဘယ္လိုမွ သီးမခံႏိုင္ေတာ့ပဲ၊ အိပ္ရာေပၚကေန လူးလဲထလိုက္ၿပီး
က်ေနာ္လိင္တံကို သူ႔ပါးစပ္ထဲထည့္လို႔ အားပါးတရေလြေတာ့တာ၊ က်ေနာ္လိင္တံလဲ မာေတာင္ၿပီး
ေျပာင္တင္းလာတဲ့ အခ်ိန္ေရာက္ေတာ ့ "နင့္ဟာႀကီး ငါ့ပိပိထ ဲ ထည့္ၿပီး အသားကုန ္
ေဆာင့္ေပးေတာ့ဟာ….ငါ့ပိပိထဲမွာ အရမ္းယားေနၿပီ" တဲ့၊
က်ေနာ္ေနာက္တစ္ႀကိမ္ သူ႔ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ဆိုင္ကယ္စီးလို႔ ကိုင္လို႔ ကားထားၿပီး ပိပိထဲကို
လိင္တံထည့္လို႔ ေဆာင့္ေတာ့တာေပါ့၊ အားမရသလို ျဖစ္မိေတာ့ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းကို ရင္ဘတ္မွာကပ္
က်ေနာ္ကိုယ္လံုးကို ေရွ႕ကိုကိုင္းလိုက္ၿပီး မိႏွင္းရဲ႕ ပုခုန္းကိုဆြဲလို႔ ေဆာင့္ေတာ့တာ၊ တစ္ခ်က္ေဆာင့္လိုက္တိုင္း
မိႏွင္းလဲ ဖီးလ္ေတြတက္တဲ့ အသံနဲ႔ ၿငီးၿငဴေနရၿပီေလ၊ က်ေနာ္လိင္တံ မိႏွင္းရဲ႕ ပိပိထဲေရာက္မွာ တဆက္ဆက္နဲ႔
အညွစ္ခံေနရတာ ႏွစ္ခါေလာက္ရွိၿပီ၊ ထံုးစံအတိုင္း အရည္ေတြက အထြက္မ်ားလို႔ လိင္တံအရင္း က်ေနာ္ရဲ႕
အေမႊးေတြမွာေတာင္ အျဖဴေရာင္ အရည္ေတြက အခဲလိုက္ကပ္ေနေတာ့တာ၊ သူ႔ကိုလုပ္ေနတာ မိနစ္ ၃၀
ေလာက္ၾကာေတာ့ မိႏွင္းက "ၿပီးလိုက္ေတာ့ဟာ ပိပိထဲကို
သုတ္ရည္ေတြထည့္ေပးေတာ့….ငါေတာ့ဘယ္ႏွစ္ခါက်သြားမွန္း မသိေတာ့ဘူး အားကုန္ခ်င္လာၿပီ" လို႔
ေျပာေတာ့တာေလ၊
ဒါနဲ႔ပ ဲ က်ေနာ္လ ဲ ရင္ဘတ္မွာ ကပ္ထားတ ဲ့ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းထဲက တစ္ေခ်ာင္းက ို ေအာက္ခ်လို႔ခြလိုက္ေတာ ့
မိႏွင္းလည္း ေဘးတိုက္ေလးျဖစ္သြားၿပီး က်ေနာ္လက္တစ္ဖက္က မိႏွင္းရဲ႕ ႏို႔တစ္ဖက္က ဆြဲလို႔
မိုင္ကုန္ေဆာင့္ေတာ့တာ ေနာက္ထပ ္ ၁၀ မိနစ္ပဲၾကာတယ ္သုတ္ရည္ေတ ြ အမ်ားႀကီး ပန္းထြက္လို႔
ၿပီးသြားျပန္ေရာ၊ မိႏွင္းလဲေမာ က်ေနာ္လည္းအားကုန္သြားၿပီ၊ အခ်ိန္ကလဲေနာက္ေန႔ကူးသြားလို႔ မနက္ ၃
နာရီထိုးၿပီ၊ က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ဦး အဝတ္အစားေတြေတာင ္ ျပန္မဝတ္ႏိုင္ေတာ့ပ ဲ အတူဖက္လို႔အိပ္လိုက္ၾကေတာ့တာ၊
မနက္ ၁၀ နာရီေလာက္မွပ ဲ ႏိုးေတာ့တယ္ေလ၊
မနက္အိပ္ရာကႏိုးေတာ့ ခပ္သြက္သြက္ေလး တစ္ခ်ီေလာက္ ဆြဲျဖစ္လိုက္ေသးတာ၊ လုပ္ေနတုန္းမိႏွင္းက
ခဏရပ္ခိုင္းၿပီး "နင့္အတြက ္ ငါ ့အခ်ိန္ျပည့္ရိွေနသလ ို ငါ့အတြက္လ ဲ နင္ကြက္လပ္ေတ ြ ျဖည့္ေပးပါ၊ နင့္အက ို
ျပန္လာရင္ေတာ့ ခဏေလး သီးခံၿပီး ေစာင့္ေပးေပါ့… ဒါေပမယ့္ လစ္ရင္ေတြ႔ၾကမယ္…. နင္နဲ႔ငါ့ၾကားမွာ
ေတာ္စပ္ေနတ ဲ့ မရီးန ဲ႔ မတ ္ဆိုတဲ့ဟာေတ ြ ေမ့လိုက္ေတာ…့ . နင္မိန္းမ မယူေသးခင္အခ်ိန္အထ ိ နင္နဲ႔ငါဟာ
အေကာင္းဆုံး sex partner ေတြလိုေနၾကမယ"္ သေဘာတူညီခ်က္ေတ ြ ယူေတာ့တာ၊ က်ေနာ္က
ဘာေျပာစရာရိွမွာလ ဲ "ေအးပါဟာ" လို႔ေျပာရင္း လုပ္ေနတာက ို စိတ္ေတြေလွ်ာ့ခ်လိုက္ၿပီး ျမန္ျမန္ၿပီးေအာင ္
လုပ္လိုက္ေတာ့တယ္၊
အဲဒီေန႔ အဲဒီအခ်ိန္ကစလို႔ မိႏွင္းနဲ႔ က်ေနာ္ဟာ အားတိုင္းလုပ္ ယားတိုင္းလုပ္ျဖစ္ၾကတာ၊ အကိုျပန္ေရာက္ေနတဲ့
အခ်ိန္ေတာင္ လစ္ရင္လစ္သလိုဆြဲ၊ မီးဖိုခန္းလဲ မေရွာင္၊ ထမင္းစားပြဲလည္း ေညွာင့္စင္လုပ္၊ တစ္ခါတစ္ေလ
အိပ္ခန္းေတြၾကားက လူသြားလမ္းမွာေတာင္ မိႏွင္းက လစ္ရင္ေလြေပးတတ္တယ္၊ႀကဳံရင္ႀကဳံသလို ဆက္လုပ္ေနႀကဦးမည္

No comments:

Post a Comment